piątek, 19 sierpnia 2011

Ten pierwszy raz...

Piszę już od pewnego czasu...
Zaczynałam w miejscu, z którym wiązałam duże nadzieje...
Dziś wiem, że niekoniecznie słusznie...
Strony konkursowe to jednak nie miejsce na uzewnętrznianie siebie.
Niby nic odkrywczego, a jednak ciężko się rozstać ze starym blogiem i przede wszystkim z jego czytelniczkami...
Ile godzin poświęciłam na pisanie, czytanie, komentowanie?
W zasadzie można by to liczyć w miesiącach...
Dzisiaj jednak postanowiłam częściowo zakończyć tamtą przygodę i zacząć nową - tutaj...
Mam nadzieję, że od czasu do czasu ktoś zajrzy do mojego małego zakątka i pozostawi po sobie ślad w postaci komentarza...
I że ten blog stanie się moim  miejscem na dłużej...

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że zdecydowałaś się tu założyć swojego bloga. Będę wpadać częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno będę zaglądać. Ale z tamtego bloga też nie rezygnuj - ja nie mam serca. zaglądam rzadko, ale jednak zaglądam... ;)

    Pozdrawiam

    Sol

    OdpowiedzUsuń
  3. to cos jak ja, tez pisze tam juz 2 rok, a tutaj we wrzesniui bedzie 2 miesiac, ciezko zaczynac od nowa, ale mam nadzieje ze wiekszosc dziewczyn i tutaj przejdzie, bo wiemy ze to nasze blogi:)
    zapraszam rowniez do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy jakiś czas temu podjęłam decyzję podobną do Twojej poczułam ulgę ... mam nadzieję, że i Ty także ją czujesz. Życzę Ci, aby ten blog stał się Twoim miejscem na dłużej, a o czytelników nie musisz się martwić - jednego masz już na pewno :-)

    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę zaglądać :-)
    co do bloga, to podjęłaś słuszną decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, aby Apiątkowy zakątek stał się Twoim bezpiecznym miejscem na uzewnętrznianie siebie, na pewno będę tutaj zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie bezcenne, dlatego dziękuję za każdy z nich :))