niedziela, 22 stycznia 2012

Dzień Babci...



Różni ludzie mają różne pomysły na Dzień Babci i Dziadka. Antoni ma tylko jednego dziadka, ale nie wiem, czy go kiedykolwiek pozna... Wciąż się nad tym zastanawiam... Babcie ma za to dwie. Pewnie obie bardzo kocha, ale jedną dodatkowo ubóstwia najbardziej na świecie. A Babcia Jego jeszcze bardziej, co widać na zamieszczonym zdjęciu... Każdy antosiowy uśmiech, każdy dystyngowany ruch rączką, sprawia, że Babunia rozpływa się w ciepełku bezwarunkowej miłości. Cieszę się z tego niezmiernie, bo ja takiej miłości nigdy nie zaznałam. I już nie mam szansy zaznać.
W tym momencie dochodzimy do sposobu, w jaki spędziłam Dzień Babci.
Były kwiaty, była msza i duże przyjęcie. I pewnie byłby to piękny dzień, gdyby nie fakt, że kwiaty przybrały kształt wieńców, a msza zwieńczona była złożeniem małej urny z prochami mojej Babci na cmentarzu. 
Jak widać Dzień Babci można spędzić na milion sposobów...

Ps1. Babcia od wielu lat była bardzo schorowana, a ostatnie tygodnie były dla niej torturą, dlatego Jej odejście nie jest dla mnie wielkim dramatem. W zasadzie cieszę się, że już nie musi cierpieć i jestem głęboko przekonana, że gdziekolwiek teraz przebywa, jest Jej tam o wiele lepiej niż przez ten długi czas, gdy była więźniem własnego umysłu.

Ps2. Same rozumiecie, że w tej sytuacji nie bardzo miałam czas i możliwość, by zagłębić się w Wasze blogi, ale postaram się to jak najszybciej nadrobić.

10 komentarzy:

  1. Przecudne zdjęcie!!tyle w nim miłości.
    Przykro mi z powodu babci :(
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy współczucia, pamiętam że już pisałaś o chorobie Babci :(
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi przykro, że taki smutny ten dzień miałaś :(
    a zdjęcie tak przepełnione miłością, że nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro nam Apiątku...
    Zdjęcie Cudo! Noo, że tak powiem, widać że Babcia ma bzika na punkcie Antka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulam tulam, na pewno jest jej tam łatwiej i czuwa nad Wami.

    Ps-ja dziś dzień do ..., problemy totalne. przykład-o mały włos jutro odwiedziłby nas komornik. masakra mieszkać zagranica i słabo znać język-wiem wiem moja wina. matoł mógłby się wreszcie nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. przykro mi bardzo na prawdę..:* A zdjęcie jest cudne, przepełnione miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi kochana!! Trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  8. przykro mi z powodu babci, trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro Nam bardzo i kondolencje slemy! Trzymajcie sie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko to smutne, ze już jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie bezcenne, dlatego dziękuję za każdy z nich :))